16 Aralık 2013 Pazartesi

Uçanlılar

UÇANLILAR



UÇANLILAR

Muttan gelip Hançerli ye yerleşmiş,
Ogünden bu güne nesiller geçmiş.
O zaman rutbesi bir Seğmen imiş,
Uçan Mustafadır Atamız bizim.

Topbaşı,Durhasan,Karin marası,
Utamış,İmatlı,ve Kurtovası.
Konup göçmüş yayla,sahil arası,
Ötemiz birazcık yörüktür bizim.

Mersin Silifke de köyüm Hançerli.
Bağlamam bile var benim üç telli.
Ben deyim yüz sene siz de yüzelli,
Çalıp söyleyeni bulunur bizim.

Yurdun her yanına dağılmış bir bir,
Kimi variyetli kimisi fakir.
Çoğunu deftere yazmış KÖRBEKİR,
Adı uçanlıdır sitemiz bizim.

İsmi olmayanlar yazsın bir yorum,
İsmiyle cismiyle açık bir forum.
Kaydolan söylesin bu benim soyum,
Uçanlı bilinir soyumuz bizim.

Nasılki bir çoğu konup göçmüşler,
Elbette kalıcı değiliz bizler.
Açarsa,bakarsa,yazarsa gençler,
Sonsuza uzanır sözümüz bizim.

Mahmut Derya diye bilinsin adım,
Babam emek vermiş yazmış ecdadım.
Bir Allah rızası benim muradım,
Şan şöhret degildir arzumuz bizim.

Mahmut UÇAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder